Стомилися від швидких змін податкового законодавства? Набридло шукати заміну бухгалтерам, які звільняються через постійно нові реалії бухгалтерського обліку? Неефективно працює бухгалтерія?

Вам до нас!

Бо ми:

Знаємо все про податки, бухгалтерський облік та можливості, які це може дати підприємству

Ведення бухгалтерського обліку

Кожного дня перебуваємо в процесі застосування податкового законодавства, бухгалтерського обліку, планування і оптимізації фінансово-грошових потоків.

  • Бухгалтерія «під ключ»
  • Вирішення окремих питань бухгалтерського характеру
  • Консультування з питань ведення бухгалтерського обліку та податкового законодавства.

Ваші переваги:

    Мінімізація ризиків.
    Економія за рахунок підвищення ефективності процесів.

     Виявлення і застосування скритих резервів.
    Виявлення та коригування проблемних ділянок в процесах клієнта.

    Вартість. Оплата здійснюється за виконану роботу.

Бухоблік – важливий момент успішної роботи будь-якого бізнеса. Правильна господарська діяльність залежить не в останню чергу від коректності всіх фінансових та податкових документів. Ведення бухгалтерського обліку не обов'язково здійснювати власними силами.

Іноді більш доцільним є залучити до співпраці стороннього фахівця. Особливо важливо це для малого бізнесу – ведення бухгалтерського обліку залученими співробітниками для ФОП в нашій країні наразі дуже актуально.

Кому потрібна ця послуга? Можливо, вам?

Ведення бухгалтерського обліку на підприємстві вам потрібно, якщо ви:

  • вирішили відкрити якусь справу, але власного робітника поки не маєте, а самі в даній області взагалі не володієте глибокими знаннями;
  • бажаєте бути повністю впевненими в правильності, своєчасності подання звітності, виплати податків;
  • плануєте отримати якісно виконану роботу за доступною ціною;
  • відкрили кілька компаній однієї або декількох сфер діяльності;
  • просто не хочете займатися підготовкою документації або розрахунками податків.

Як організувати бухгалтерію

Щоб стати отримувачем якісного, коректного ведення бухгалтерського обліку на приватному підприємстві (хоча компаній іншої форми власності це теж стосується), укладіть договір на обслуговування зі сторонньою організацією. Її досвідчені фахівці допоможуть вам у вирішенні всього, що пов'язане з бухобліком, податковими відрахуваннями, що істотно заощадить ваш (як керівника) час й буде відволікати вас від складних робочих завдань.

Це також помітно знизить матеріальні витрати вашої фірми, адже тепер вам не доведеться витрачатися на побудову діяльності штатного бухгалтера:

  • пошук відповідного за всіма параметрами фахівця;
  • його навчання;
  • облаштування для нього робочого місця;
  • щомісячне нарахування зарплати;
  • можливі незручності в разі відходу цього співробітника у відпустку або «на лікарняний».

Аутсорсинг позбавить вас від усіх подібних витрат, фінансових, часових тощо.

Організація бухгалтерського обліку кваліфікованими робітниками діяльності в форматі «залучений фахівець» дає вам чимало переваг:

  • проведення всього комплексу профільних робіт;
  • економія ваших витрат;
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта – будуть враховані сфера діяльності, формат власності й масштаб;
  • постійна інформованість власників про рух коштів, податкових нарахувань, документообіг.

З таким підходом ви абсолютно не будете витрачати час на рішення комерційних чи податкових питань – по будь-яким проблемам, що виникають, ви отримаєте детальну відповідь досвідченого й грамотного фахівців. І все це – на умовах абсолютної конфіденційності інформації.

Вартість ведення обліку у Львові

Ціна залежить від послуг, які надаються. Базовий набір складається з поточного обліку (заробітня плата персоналу, матеріальні справи тощо); розрахунок податків, зборів або інших, передбачених чинним законодавством обов'язкових платежів.

У число додаткових послуг входить консультування з питань бухгалтерії/оподаткування, складання, оформлення парерів чи звітності в програмах типу «1С».

Наступний рівень бухгалтерського супроводу – здача звітів в державні органи:

  • податкову адміністрацію;
  • все, що пов’язане зі статистикою;
  • муніціпалітет;
  • позабюджетні фундації.

Також передбачене представництво інтересів клієнта в цих і деяких інших інстанціях.